wtorek, 22 lutego 2011

Budowa nowego magazynu

Gdy audyt logistyczny pokazuje, że optymalizacja magazynu nic już nie da, gdyż zwyczajnie jest w nim za mało miejsca przychodzi czas na budowę nowego magazynu. Na zdjęciu budowa tak zwanej hali samonośnej, czyli hali magazynowej w której regały magazynowe są jednocześnie konstrukcją nośną samej hali. Hala taka przeznaczona jest do przechowywania palet składowanych tam za pomocą specjalnych układnic, czyli jest to w pełni zautomatyzowany magazyn. Zdjęcie pochodzi niemal zza progu mojej firmy, czyli z łódzkiego oddziału firmy Rossmann.
rossmann nowy magazyn
Spróbuję na bieżąco relacjonować postępu tej budowy.

2 komentarze:

  1. Jeżeli mamy wiele towarów niegabarytowych to warto wdrożyć zautomatywoazny system mini load który usprawni działanie magazynu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiego audytu ja jeszcze nigdy nie miałem okazji przeprowadzać i zastanawiam się czy w ogóle on u mnie będzie mi potrzebny. Zresztą jak czytałem o audytach wewnętrznych https://finansowyview.pl/na-czym-polega-audyt-wewnetrzny-kiedy-sie-go-zleca/ to jestem zdania, ze to właśnie one są przede wszystkim najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń